ارتودنسی-ارتودنسی دو دندان جلو

بعضی از افراد بر این باورند که وقتی همه ی دندان ها نامرتب هستند فقط میتوانیم از روش ارتودنسی نیز استفاده نماییم. اما این تفکر اشتباه است و شما نیز می توانید دو دندان کج خود را درمان کرده و زیبایی را به ارمغان آورید.

هزینه ی ارتودنسی دو دندان جلو با توجه به نظر پزشک متخصص ارتودنسی برای انتخاب نوع درمان ارتودنسی متفاوت خواهد بود.

دلایل نیاز به ارتودنسی دو دندان جلو

ارتودنسی در زیبایی دندان های جلویی شما تاثیر زیادی دارد و با داشتن فرم دندان مناسب، می توانید لبخند زیبایی را به همراه داشته باشید.

تصور کنید که شما با یک فرد ملاقات خواهید داشت و در حین ارتباط برقرار کردن با این فرد متوجه نامرتب بودن دو دندان جلویی فرد خواهید شد و تنها سوالی که به ذهنتان می رسد این است که چرا برای درمان دندان های خود اقدام به درمان نکرده است ؟

روش و دلایل نیاز به ارتودنسی

1- موضوعی که در اینجا از اهمیت زیادی برخوردار است انحراف کم دندان تاثیر زیادی بر روی لبخند و زیبایی چهره ی شما نیز خواهد گذاشت.

از سمتی دیگر وقتی دندان های جلویی شما نامنظم باشد در زمان خوردن غذا فشار زیادی به روی دندانها وارد و دندان ها به زودی آسیب می بینند.

زمانی که قصد درمان دو دندان کج جلو را ندارید باعث میشود که به دندان های مجاور فشار وارد کند و دندان های شما را در معرض پوسیدگی و ناهنجاری قرار دهد.

لازم است ک بدانیم کج بودن دندان ها در فک نیز تاثیر زیادی میگذارد و باعث میشود که استخوانهای فک و دندان حالت ساییدگی پیدا کنند.

اهمیت ارتودنسی دو دندان جلو

اگر شما از دسته افرادی هستید که به کج شدگی دندان دچار شده اید و دندان های جلویی شما به حالت خرگوشی تغییر پیدا کرده است و از این شرایط ناراحت هستید لازم است که بدانید روش های درمانی زیادی برای دو دندان جلویی شما نیز آمده است که یکی از بهترین متدها ارتودنسی دو دندان جلو است.

ارتودنسی تا چند سالگی انجام می‌شود؟

خوشبختانه با روند پیشرفت تکنولوژی و اختراع روش های جدید امروزه این شرایط وجود دارد که درمان ارتودنسی به روش مختلف برای ناهنجاری های کوچک در مورد فک و دهان وجود دارد که مورد استفاده قرار می گیرد.درمان ارتودنسی به دندان های جلو کمک می کند که تا شما از روش های مناسب برای ناهنجاری فک و دندان کمک بگیرید.

اگر شما به نظر متخصص ارتودنسی خود به درمان دو دندان جلو تمایل دارید لازم است چند مورد زیر را مورد توجه قرار دهید:

اول اینکه متخصص ارتودنسی با استفاد ه از عکس برداری از وضعیت دندان و فک بیمار تشخیص می دهد که درمان انحراف دندان ها را چگونه باید شروع و دوره ی درمان را به صورت تقریبی تعیین کند و همچنین اگر روشی برای درمان دو دندان جلو نیز باشد قبل از شروع بیمار را نیز مطلع خواهد کرد.

ارتودنسی دو دندان جلو به روشی که فکر میکنید براکت و سیم ها را فقط بر روی دو دندان انجام می گیرد نیست بلکه متخصص ارتودنسی از تمامی دندان برای منظم کردن دو دندان جلو کمک گرفته و براکت ها را بر روی همه ی دندان ها نیز قرار می دهد.

زمان درمان ارتودنسی به روش های مختلفی از جمله میزان انحراف دندان ها، سن بیمار، وضعیت سلامت بیمار در ناحیه ی فک و دندان های مجاور و … نیز بستگی دارد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *