متخصص ارتودنسی

بهترین متخصص ارتودنسی تهران
نقل قول دکتر داودیان متخصص ارتودنسی درباره ارتودنسی
نقل قول دکتر داودیان درباره ارتودنسی

جهت دریافت اطلاعات دقیق‌ و متناسب با شرایط خود در ابتدا و پیش از مطالعه ادامه این محتوا به دو سوال زیر پاسخ دهید:

آیا تا به حال مشاوره ارتودنسی با دکتر داودیان داشته‌اید؟!

آیا در خارج از استان تهران سکونت دارید؟!

پیش از شروع هر موضوعی بهتر است این را بدانید که ما با دغدغه‌های شما به عنوان یک بیمار ارتودنسی کاملاً آشنا بوده و خوب می‌دانیم که یک فرد بیمار چه دغدغه‌هایی برای شروع درمان ارتودنسی خود دارد!

انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب نقطه شروع فرآیند درمان شماست و در صورت انتخاب صحیح می‌تواند دو دغدغه اصلی شما را برطرف کند:

  1. شاید به واسطه مراجعه به دندانپزشک‌های غیر متخصص و یا ناوارد تجارب تلخ و نامناسبی برای شما رقم خورده است.
  2. شاید هنوز اطمینان ندارید که با شروع دوره ارتودنسی و صرف هزینه‌های این درمان، آیا به نتیجه مطلوب و دلخواه خود خواهید رسید.

بنابراین ما به عنوان متخصص این حوزه بیش از هر فرد دیگری می‌توانیم بهترین منبع آگاهی رسانی به شما بوده و شما را در طول این فرآیند درمانی زمان‌بر همراهی کرده و لبخندی زیبا را به شما هدیه کنیم. بنابراین اگر شما خود دچار مشکلات دندانی بوده و یا یکی از نزدیکان شما این ناهنجاری‌ها را دارد، بهتر است این محتوا را با دقت مطالعه کنید تا مهم‌ترین تصمیم زندگی خود را بگیرید و با انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی به لبخند ایده‌آل خود برسید.

بهترین متخصص ارتودنسی چه ناهنجاری‌هایی را درمان می‌کند؟!

بر روی تصویر هر یک از انواع ناهنجاری‌های دندانی زیر کلیک کرده و تغییرات قبل و بعد از درمان ارتودنسی را مشاهده کنید.

1234 min
123456دئ min
25489 min
254896 min
23654 min
جلو بودن فک پایین
عقب بودن فک پایین
نهفته min

معرفی دکتر داودیان متخصص ارتودنسی

دکتر مسعود داودیان بیش از 14 سال است که به عنوان یک متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست فعالیت می‌کنند. متخصص ارتودنسی، دندانپزشکی است که ابتدا دوره عمومی دندانپزشکی را طی کرده و با قبول شدن در آزمونی، وارد دوره تخصصی ارتودنسی می‌شود. یک ارتودنتیست در مجموع 10 تا 11 سال آموزش عمومی و تخصصی دیده تا بتواند علاوه بر توانمدی‌های یک دندانپزشک عمومی به صورت تخصصی به پیشگیری، تشخیص و درمان ناهنجاری‌های فک و صورت و انواع نامنظمی‌های دندانی بپردازد.

جالب است بدانید که قدمت درمان ارتودنسی به مصر باستان و در حدود 500 سال قبل از میلاد برگشته و بسیاری از مومیایی‌ها همراه با تجهیزاتی بر روی دندان‌هایشان کشف شده‌اند و این مسئله به طور واضح خبر از اهمیت زیبایی دندان‌ها می‌دهد. بنابراین یک متخصص ارتودنسی علاوه بر تخصص و دانش فنی، به معنای واقعی یک هنرمند است که می‌تواند با ارائه طرح درمان صحیح، دندان‌هایی مرتب و زیبا را از دل ناهنجاری‌های دندانی بیرون بکشد!

دکتر داودیان متخصص ارتودنسی
دکتر داودیان متخصص ارتودنسی

تفاوت متخصص ارتودنسی با دندانپزشک عمومی چیست؟

همانطور که دکتر داودیان در ویدئوی بالا اشاره کردند، هر ارتودنتیستی یک دندانپزشک است و می‌تواند کارهای دندانپزشکی عمومی را انجام دهد. اما هیچ دندانپزشک عمومی نمی‌تواند یک متخصص ارتودنسی خوب باشد.

دندانپزشکان عمومی در انجام امورات عمومی دندانپزشکی و رسیدگی به مسائل اولیه سلامت دهان و دندان صلاحیت بالایی دارند و بسیار توانمند هستند. آن‌ها حتی می‌توانند پروسه‌های زیبایی و ترمیمی دندان را به خوبی انجام دهند. اما برای کارهای تخصصی دندانپزشکی مانند ارتودنسی دندان آموزش آکادمیک ندیده‌اند.

درست مانند رشته‌های پزشکی که در آن پزشکان ابتدا باید دوره عمومی را سپری کنند و بعد از آن وارد رشته‌های تخصصی دیگر شوند، در دندانپزشکی نیز همین رویه را داریم. افراد ابتدا یک دوره عمومی 6 تا 7 ساله را سپری می‌کنند تا دندانپزشک عمومی شوند. و بعد از آن، در صورت تمایل، (با شرکت در آزمون تخصصی و گذراندن یک دوره 3 تا 4 ساله) تخصص خود را در یک فیلد و زمینه خاص دریافت می‌کنند.

متخصص ارتودنسی و ارتودنسی مجدد
درمان تحت نظارت متخصص ارتودنسی و عدم نیاز به انجام ارتودنسی مجدد

متخصص ارتودنسی به چه کسی گفته می‌شود؟

درست مانند رشته‌های پزشکی که در آن پزشکان ابتدا باید دوره عمومی را سپری کنند و بعد از آن وارد رشته‌های تخصصی دیگر شوند، در دندانپزشکی نیز همین رویه را داریم. افراد ابتدا یک دوره عمومی 6 تا 7 ساله را سپری می‌کنند تا دندانپزشک عمومی شوند. و بعد از آن، در صورت تمایل، (با شرکت در آزمون تخصصی و گذراندن یک دوره 3 تا 4 ساله) تخصص خود را در یک فیلد و زمینه خاص دریافت می‌کنند.

متخصصان ارتودنسی نیز دندانپزشکانی هستند که ابتدا دوره عمومی دندانپزشکی را طی می‌کنند و با قبول شدن در آزمونی، وارد دوره تخصصی ارتودنسی می‌شوند. این متخصصان در مجموع 10 تا 11 سال آموزش عمومی و تخصصی می‌بینند تا بتوانند به پیشگیری، تشخیص و درمان ناهنجاری‌های فک و صورت و انواع نامنظمی‌های دندانی اقدام کنند. به این متخصصان ارتودنتیست هم گفته می‌شود.

چرا باید ارتودنسی را نزد دکتر داودیان انجام داد؟

انتخاب متخصص ارتودنسی یک انتخاب بسیار مهم است زیرا با انتخاب صحیح این متخصص می‌توانید از درمان ارتودنسی خود اطمینان خاطر پیدا کنید و دیگر به صورت همیشگی از لبخند زیبای خود لذت ببرید. انتخاب دکتر مسعود داودیان دلایل متعددی دارد که می‌توان به بخشی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره نمود:

  1. برخورداری از دانش فنی به روز در زمینه انواع درمان‌های ارتودنسی
  2. دسترسی آسان به متخصص ارتودنسی در طول دوره ارتودنسی و حتی بعد از اتمام ارتودنسی
  3. حساسیت و دقت نظر بسیار زیاد بر روی کیفیت ارائه خدمات درمانی ارتودنسی
  4. پیگیری و معاینه رایگان بیمار پس از اتمام دوره درمان ارتودنسی به صورت مادام العمر

تصویر یکی از پیچیده‌ترین درمان‌های ارتودنسی توسط دکتر داودیان

قبل و بعد از ارتودنسی توسط دکتر داودیان
قبل و بعد از ارتودنسی توسط دکتر داودیان
قبل از درمان ارتودنسی توسط دکتر داودیان
قبل از درمان ارتودنسی
در طول درمان ارتودنسی توسط دکتر داودیان
در طول درمان ارتودنسی
بعد از درمان ارتودنسی توسط دکتر داودیان
بعد از درمان ارتودنسی

متخصص ارتودنسی چه ناهنجاری‌های دندانی را برطرف می‌کند؟

درمان انواع ناهنجاری‌های دندانی و فکی بر عهده متخصص ارتودنسی است؛ در واقع یک ارتودنتیست آموزش دیده تا تمامی ناهنجاری‌های دندانی را صرف نظر از سن از دوران کودکی تا بزرگسالی را تشخیص، درمان و حتی پیشگیری کند. ناگفته نماند که در درمان برخی از مشکلاتی جدی دندانی و فکی گاهاً نیاز است که علاوه بر درمان ارتودنسی، جراحی فک نیز انجام شود که به این فرآیند درمانی ارتوسرجری گفته می‌شود.

ناهنجاری‌های دندانی و فکی انواع مختلفی داشته و اشکال متفاوتی از قرارگیری دندان‌ها و فک‌ها را شامل می‌شود. شاید شما نیز همانند بسیاری از افراد تصور می‌کنید که متخصص ارتودنسی تنها مشکلاتی از قبیل نامرتبی و کجی دندان‌ها را درمان می‌کند در صورتی که ناهنجاری‌های دندانی که بر اساس وضعیت قرارگیری فک‌ بالا و پایین نسبت به هم تعیین می‌شود، مشکلات پیچیده‌تری هستند که با هنر دست یک ارتودنتیست متبحر درمان می‌شود. بایت و اکلوژن به ارتباط و هماهنگی میان فک بالا و پایین و همچنین دندان‌ها نسبت به هم می‌شود؛ هر ناهنجاری که سبب برهم زدن این ارتباط و هماهنگی میان دندان‌ها و فک بالا و پایین می‌شود نوعی “مال اکلوژن” شناخته می‌شود.

اگر شما نیز به دنبال انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب هستید بهتر است در ابتدا با مشکلی که با آن مواجه هستید کمی بیشتر آشنا شده و سپس به سراغ بهترین متخصص ارتودنسی جهت درمان این مشکل بروید. پیش از پرداختن به هر یک از انواع ناهنجاری‌ها بهتر است با دو عبارت اکلوژن و بایت بیشتر آشنا شوید تا درک انواع ناهنجاری‌های دندانی برایتان ساده‌تر شود.

درمان فاصله زیاد بین دندان‌ها توسط دکتر داودیان

از نظر علم دندانپزشکی در صورتی که فاصله بین هر دو دندان بیش از 0.5 میلیمتر باشد، یک فاصله غیر طبیعی و نوعی ناهنجاری محسوب می‌شود؛ در صورتی که این فاصله تنها بین دو دندان جلویی و سایر دندان‌های از وضعیت مطلوبی برخوردار باشند بهتر است با روش‌هایی همانند روکش کردن درمان انجام شود؛

این در حالی است که اگر فاصله بین همه دندان‌ها از حد معمول بیشتر باشد بهتر است به فکر درمان جدی‌تر و اصولی‌تری بود. بهترین درمان این ناهنجاری ارتودنسی بوده که با این روش به صورت دائمی و برای همیشه فاصله اضافی بین دندان‌ها از بین رفته و این فضای اضافی به انتهای فک و جایی که دیگر قابل مشاهده نیست منتقل شده و ظاهر دندان‌ها بهبود پیدا می‌کند.

از آنجا که با افزایش سن فضای اضافی بین دندان‌ها افزایش پیدا می‌کند بهتر است درمان این مسئله در زمان مناسب انجام شود تا علاوه بر بهبود ظاهری، مشکلات تکلمی ناشی از این مشکل نیز مرتفع گردد.

قبل و بعد از ارتودنسی فاصله بین دندان‌ها
قبل و بعد از ارتودنسی دندان‌های فاصله‌دار توسط دکتر داودیان

درمان ازدحام و شلوغی دندان‌ها توسط دکتر داودیان

شلوغی و ازدحام دندان‌ها که نتیجه مستقیم ناهنجاری کوچک بودن فک‌ها است، یکی از شایع‌ترین دلایل انجام ارتودنسی است. همچنین بزرگ بودن اندازه دندان‌ها نیز می‌تواند سبب بهم ریختن دندان‌ها و روی هم افتادن آن‌ها شود. شلوغی دندان‌ها منجر به ایجاد مشکلات بعدی در هنگام صحبت کردن، غذا خوردن و همچنین مشکلات و بیماری‌های بعدی همانند التهاب لثه و ایجاد دندان نهفته علی الخصوص دندان عقل نهفته شود.

یکی از بهترین روش‌های درمان شلوغی و ازدحام دندان‌ها، ارتودنسی ثابت به روش سنتی و معمول است که می‌تواند انواع شلوغی و بهم ریختگی دندان‌ها را از خفیف تا شدید به بهترین شکل ممکن درمان کند.

قبل و بعد از ارتودنسی شلوغی دندان‌ها
قبل و بعد از ارتودنسی ازدحام دندان‌ها توسط دکتر داودیان

درمان اوربایت شدید (دیپ بایت) توسط دکتر داودیان

در حالت نرمال باید فک بالا کمی جلوتر از فک پایین بود و دندان‌های جلویی فک بالا در حدود یک الی دو میلیمتر جلوتر از دندان‌های جلویی فک پایین قرار داشته باشد. در صورتی که همپوشانی دندان‌های جلویی فک بالا بر روی دندان‌های جلویی فک پایین بیشتر از حد نرمال باشد، به اصطلاح اوربایت بیش از حد یا دیپ بایت شکل خواهد گرفت.

در صورتی که مشکل دیپ بایت با ارتودنسی درمان نشود، به دلیل برخورد دندان‌های جلویی فک پایین به پشت دندان‌های جلویی فک بالا به مرور سبب ساییدگی لبه‌های دندان‌های پایین شده و همچنین به مرور زمان مشکلاتی از قبیل تغییر در ساختار صورت، مشکلاتی در غذا خوردن و صحبت کردن را به همراه داشته باشد.

قبل و بعد از ارتودنسی دیپ بایت (اوربایت شدید)
قبل و بعد از ارتودنسی دیپ بایت (اوربایت شدید) توسط دکتر داودیان

درمان کراس بایت توسط دکتر داودیان

کراس بایت نیز نوع دیگری از انواع مال اکلوژن‌ها است که به نامتناسب بودن جایگاه دندان‌های فک بالا و پایین نسبت به هم اشاره دارد. انواع مختلفی از کراس بایت در علم دندانپزشکی وجود دارد که دو حالت خلفی و قدامی آن بسیار شایع‌تر از حالت دیگر است.

در کراس بایت قدامی یک یا چند دندان جلویی فک بالا در پشت دندان‌های جلویی فک پایین قرار می‌گیرند. کراس بایت قدامی بسیار مشابه آندربایت است ولی در آندربایت تمامی دندان‌های پیشین فک پایین جلوتر از دندان‌های پیشین فک بالا قرار بگیرند. در کراس بایت خلفی یک یا چند دندان عقبی فک بالا در پشت دندان‌های عقبی فک پایین قرار می‌گیرند.

تشخیص و درمان کراس بایت در کودکی بسیار ساده‌تر است و در صورتی که درمان به موقع کراس بایت توسط متخصص ارتودنسی انجام نشود، می‌تواند مشکلات جدی‌تر و ناهنجاری‌های فکی مانند انحراف فک و یا جلو آمدن شدید فک پایین را سبب شود.

قبل و بعد از ارتودنسی کراس بایت
قبل و بعد از ارتودنسی کراس بایت توسط دکتر داودیان

درمان اپن بایت توسط دکتر داودیان

در اپن بایت همانطور که از ترجمه فارسی نام این ناهنجاری مشخص است، برخلاف شکل صحیح بایت، در هنگام بسته شدن فک‌ها، دندان‌های جلویی فک بالا و پایین به هم نرسیده و فاصله قابل توجهی از یکدیگر دارند. ناهنجری اپن بایت علاوه بر مسائل ژنتیکی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مکیدن انگشت و یا مصرف طولانی مدت پستانک در کودکی، فشار دادن زبان به دندان‌های جلویی و یا حتی برخی بیماری‌ها و مشکلات مفصلی بروز کند.

اپن بایت نیز بر اساس موقعیت دندان‌های مشکل‌دار، به دو دسته اپن بایت قدامی و اپن بایت خلفی تقسیم می‌شود. اپن بایت خلفی نسبت به اپن بایت قدامی شیوع کمتری داشته و به معنای نرسیدن دندان‌های عقبی فک بالا و پایین در هنگام بستن فک می‌باشد.

قبل و بعد از ارتودنسی اپن بایت
قبل و بعد از ارتودنسی اپن بایت توسط دکتر داودیان

درمان جلو بودن فک پایین (عقب بودن فک بالا) توسط دکتر داودیان

جلو بودن فک پایین یکی دیگر از ناهنجاری‌های دندانی و فکی است که از نوع مال اکلوژن کلاس سه است و به جلو بودن دندان‌‌های فک پایین نسبت به دندان‌های جلویی فک بالا اشاره دارد. این ناهنجاری بعضاً با نام آندربایت شناخته می‌‌شود؛ این ناهنجاری فکی با توجه به میزان جلو بودن دندان‌های فک پایین درجات مختلفی داشته و در صورت شدید بودن آن می‌تواند مشکلات جدی را چه در ظاهر صورت و چه در حین غذا خوردن و تکلم به وجود بیاورد.

با تشخیص به موقع جلو بودن فک پایین در کودکی و در صورتی که خفیف باشد، می‌توان در سن حدود 7 سالگی با استفاده از ارتودنسی درمان شود و در صورت شدت آن می‌توان با استفاده از فیس ماسک ارتودنسی آن را درمان کرد.

قبل و بعد از ارتودنسی جلو بودن فک پایین
قبل و بعد از ارتودنسی جلو بودن فک پایین توسط دکتر داودیان

درمان عقب بودن فک پایین (جلو بودن فک بالا) توسط دکتر داودیان

علاوه بر مشکلات ذکر شده در بالا، یکی دیگر انواع ناهنجاری‌هایی که معمولاً ریشه در ژنتیک و رشد افراد دارد، عقب بودن فک پایین است که با اصطلاح جلو بودن فک بالا نیز اطلاق می‌شود. از دیگر عواملی که می‌تواند منجر به عقب بودن فک پایین شود تروما و یا وارد شدن ضربه و یا اختلالات دوران بارداری و حتی عادات غلطی در کودکی است. در صورتی که این ناهنجاری خفیف تا متوسط بوده و در دوران کودکی اقدام به درمان شود، از آنجاکه هنوز رشد استخوان‌های فک کامل نشده است می‌توان با درمان‌های محافظه کارانه مانند ارتودنسی بدون جراحی فک درمان گردد.

در صورتی که در بزرگسالی و بعد از تکمیل رشد استخوان‌های فک جهت درمان مشکل عقب بودن فک پایین اقدام شود و شدت این ناهنجاری بسیار حاد باشد لازم است که درمان ارتودنسی به همراه جراحی فک به عنوان درمان‌های مکمل انجام شوند.

قبل و بعد از ارتودنسی عقب بودن فک پایین
قبل و بعد از ارتودنسی عقب بودن فک پایین توسط دکتر داودیان

درمان دندان نهفته توسط دکتر داودیان

دندان نهفته یکی از شایع‌ترین مشکلات دندانی است که می‌تواند برای هر فردی بروز کند. از جمله دندان‌هایی که بیشتر دچار نهفتگی می‌شوند دندان‌‌های نیش و عقل هستند. در صورتی که به تشخیص متخصص ارتودنسی فضای کافی برای دندان نیش نهفته وجود داشته باشد با انجام ارتودنسی می‌توان دندان نهفته را به موقعیت صحیح خود و در کنار سایر دندان‌ها قرار داد. دندان نیش نهفته در دو حالت لبیال (در قسمت بیرونی و به سمت لب) و پالاتال (در قسمت کام)بروز می‌کند. دندان نیش نهفته لبیال شایع‌ترین نوع دندان نیش نهفته است که با کمک ارتودنسی به خوبی درمان می‌شود.

قبل و بعد از ارتودنسی دندان نهفته
قبل و بعد از ارتودنسی دندان نیش نهفته توسط دکتر داودیان

درمان ناهنجاری‌های دندانی کودکان توسط دکتر داودیان

از دید متخصصین ارتودنسی، بهترین زمان تشخیص، پیشگیری و درمان انواع ناهنجاری‌های دندانی دوران کودکی بوده که سن مناسب اولین مراجعه به متخصص ارتودنسی حدود 7 سالگی است. در نتیجه لازم است که یک متخصص ارتودنسی خوب بیشترین تجربه و دانش فنی در این زمینه داشته باشد تا بتوان در زمان مناسب این مشکلات را تشخیص داده و درمان نمود. دکتر داودیان انواع مشکلات دندانی از خفیف تا پیچیده را در کودکان درمان می‌کند که می‌توانید در ادامه شاهد قبل و بعد از این درمان‌ها باشید.


نظرات بیماران درباره درمان ارتودنسی توسط دکتر داودیان

اگر توسط دکتر داودیان معاینه شده باشید، به احتمال زیاد دکتر طول درمان و نوع دستگاه‌های ارتودنسی مورد نیازتان را بر اساس میزان ناهنجاری دندانی شما انتخاب کرده و برایتان توضیح داده‌اند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب ارتودنتیست مورد نظرتان حتماً نظرات تعدادی از بیماران ایشان را ببینید؛ چرا که ارتودنسی یک درمان طولانی و زمان‌بر است و از آنجایی که موفقیت درمان شما کاملاً به میزان همکاری شما با دندانپزشکتان وابسته است پس شناخت هر چه بیشتر متخصص ارتودنسی که قصد درمان شما را دارد به شما در خلق یک لبخند زیبا و سالم یاری می‌رساند.

جهت مشاهده نظرات بیماران ارتودنسی دکتر داودیان بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

dr davoudian ortho testimonial min

هزینه ارتودنسی

تصور کنید که قرار است دندان‌های شما که ریشه‌ای محکم در داخل لثه دارند، طی درمان ارتودنسی حرکت کرده و در محل صحیح قرار گرفته و ثابت شوند. به قطع می‌توان گفت این درمان نوعی معجزه محسوب می‌شود. در نتیجه برای چنین درمانی که یک فرآیند زمان‌بر بوده و و دارای نتیجه‌ای دائمی است، مسلماً باید هزینه‌ای قابل توجه را انتظار داشت. البته توجه داشته باشید که کلینیک دکتر داودیان از نظر دریافت هزینه منعطف بوده و بخشی از هزینه ارتودنسی را در شروع دوره درمان و مابقی را طی 4 تا 10 ماه از بیماران خود دریافت می‌کند. در صورتی که تمایل دارید درباره هزینه ارتودنسی بیشتر بدانید، محتوای مربوطه را مطالعه کنید.

هزینه ارتودنسی دکتر داودیان

دریافت نوبت

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

بیماران ارتودنسی خارج از تهران

در ابتدا ویدیوی زیر را مشاهده کنید تا به طور دقیق با چالش‌های بیماران ارتودنسی از راه دور آشنا شوید.

جهت مشاهده نظرات بیماران ارتودنسی راه دور درمان شده توسط دکتر داودیان بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

نظرات بیماران ارتودنسی راه دور دکتر داودیان

انواع روش‌های ارتودنسی توسط دکتر داودیان

درمان ارتودنسی به تشخیص متخصص ارتودنسی با توجه به سن بیمار، نوع و شدت ناهنجاری با انواع روش‌های ارتودنسی ثابت معمولی، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی سرامیکی و ارتودنسی نامرئی انجام می‌شود. دکتر داودیان بعد از جلسه مشاوره و معاینه شما بهترین نوع ارتودنسی جهت درمان کامل ناهنجاری دندانی را به شما پیشنهاد می‌کند.

ارتودنسی ثابت معمولی: این روش ارتودنسی تمامی انواع ناهنجاری‌های دندانی خفیف تا شدید را درمان می‌کند.

ارتودنسی دیمون: نوعی ارتودنسی ثابت بوده که با براکت‌های خودبازشونده یکی از بهترین روش‌های درمان ناهخنجاری‌های شدید است.

ارتودنسی سرامیکی: افرادی که نگران

انواع روش های ارتودنسی
انواع روش های ارتودنسی

مشاوره حضوری با متخصص ارتودنسی در شمال تهران

در صورتی که ساکن مناطق شمالی تهران همانند نیاوران، اقدسیه، زعفرانیه، جردن، شریعتی، میرداماد، پاسداران و سایر محله‌های این مناطق هستید و قصد مراجعه به یک متخصص ارتودنسی در شمال تهران را دارید، می‌توانید به کلینیک ارتودنسی دکتر داودیان مراجعه کرده و دوره درمان ارتودنسی خود را هر چه سریع‌تر شروع کنید.

آدرس: تهران، شریعتی، بین میرداماد و ظفر،خیابان منظرنژاد،ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه 3، واحد 11

کلینیک شریعتی سیمادنت

دریافت نوبت

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

مشاوره حضوری با متخصص ارتودنسی در غرب تهران

علاوه بر مناطق شمالی تهران، دکتر داودیان در غرب تهران نیز شعبه دیگری از کیلینیک تخصصی ارتودنسی دارد و در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران،جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید، شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حضوری و نیز شروع دوره درمان تخصصی ارتودنسی خود به شعبه ستارخان کلینیک ارتودنسی دکتر داودیان مراجعه کنید.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بین خیابان شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵

کلینیک سیمادنت ستارخان

دریافت نوبت

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden

دیدگاه ها

90 پاسخ به “متخصص ارتودنسی”

  1. آناهیتا گفت:

    سلام و وقت بخیر.
    دکتر داودیان را پسرعموم که قبلا پیش ایشون ارتودنسی انجام داده بودن بهم معرفی کردن، خیلی جاهای دیگم بررسی کردم جدای معرفی پسرعموم تا اینکه ایشون انتخاب کردم از بین گزینه های فراوان.
    بعد از رفتن و ویزیت شدن و دیدن ایشون و همکارانشون هم بشدت نظم و دقت رو در کارشون دیدم در حالی که جاهای دیگه به اینصورت بهم مشاوره ندادن بودن با جزئیات در کل از انتخابم راضی و خوشحالم و امیدوارم زودی دوره درمانم طی بشه و دندون های صافمو داشته باشم.

  2. فیروزه محمدزاده گفت:

    سلام
    خود دکتر داوودیان و کادرشون بهترینن

  3. Elham گفت:

    سلام آقاي دكتر داووديان خسته نباشيد
    از اينكه براي ارتودنسي دخترم، کلینیک دکتر داودیان كه حرفه اي و بهترينه رو انتخاب كردم خوشحالم.

  4. عباس مصدقی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    دکتر دواودیان توسط دندانپزشکمون به ما معرفی شدند خیلی ازشون تعریف کردن که با مراجعه به کلینیک متوجه شدیم تعریفشون به جا بوده خیلی با بیماراشون همراهی میکنند مخصوصا ما که ازشهرستان میریم
    انشاالله که همیشه در کارشون موفق باشن و بدرخشند

    • drdavoudian_orthodontist گفت:

      سپاس از لطف شما
      بسیار خوشحالیم که عزیزانی که مثل شما از خارج از تهران به مجموعه ما مراجعه می‌کنند، احساس راحتی و رضایت از دوره درمان خود دارند.

  5. عباس گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    اقای دکتر داوودیان از طریق دندانپزشکمون به ما معرفی شدند تو کارشون خیلی حرفه ای و دقیق هستند وبا ما خیلی همکاری کردند چون ما ازشهرستان میرفتیم امیدوارم در کارشون موفق باشند

    • drdavoudian_orthodontist گفت:

      سلام باعث افتخار است.
      به واقع هدف ما علاوه بر ارائه طرح درمان صحیح، نهایت همکاری با بیماران مخصوصاٌ عزیزان خارج از تهران است.

  6. سهیلا گفت:

    سلام،من دکتر داودیان را ۱۰ سال قبل بین چندین پزشک متخصص انتخاب کردم ولی موفق به ارتودنسی نشدم،بعد از ۱۰ سال که اقدام کردم بلافاصله به کلینیک سیما نت مراجعه کردم و الان بسیار راضی هستم،هم از کارشون و هم از برخورد پرسنل،تشکر میکنم از دکتر به خاطر ایجاد تشکیل این مجموعه🙏

  7. دهقانی گفت:

    با سلام
    من با چندین دکتر مشاوره انجام دادم اما واقعا مشاوره دکتر داوددیان بسیار متفاوت و علمی تر و واضح با صبر و حوصله بود ایشون چندین طرح درمان متفاوت با نتایج مختلف بیان کردند که انتخاب را بسیار برای ما راحت کرد خیلی خوشحالم که ایشان را برای درمان انتخاب کردم .

    • drdavoudian_orthodontist گفت:

      سپاس از لطف شما
      مشاوره اصولی و قابل درک، سبب راحتی بیشتر، انتخاب طرح درمان مناسب و همچنین همکاری بهتری در طول دوره درمان از سوی بیمار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *