اتاق عمل ارتوسرجری

اتاق عمل ارتوسرجری

شاید عبارت ارتوسرجری برایتان ناآشنا باشد ولی با کمی دقت می توان به راحتی به مفهوم این عبارت پی برد. همانطور که مشخص است ارتوسرجری از دو کلمه ارتودنسی و جراحی تشکیل شده است؛ این مفهوم به نوعی از درمان ناهنجاری های دندانی اشاره دارد که به تنهایی با ارتودنسی مرتفع نشده و نیاز به جراحی فک نیز خواهد داشت. در نتیجه نیاز است که مراجعه کننده به طور همزمان تحت نظر متخصص ارتودنسی و متخصص جراح فک معاینه و درمان گردد.

در این نوع درمان لازم است در ابتدا ارتودنسی با موفقیت انجام شده و پس از بررسی های متخصص، جراحی فک بدون نیاز به خارج نمودن دستگاه ارتودنسی اجرا گردد. در چنین شرایطی، هر چه همکاری بین جراح فک و ارتودنتیست بیشتر باشد مطمئنا نتیجه فرآیند درمان با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.

بیماری که در این ویدیو مشاهده می کنید، مشکل جلو بودن فک پایین و نامرتبی دندانی داشتند که بعد از بررسی های تخصصی دکتر داودیان مشخص شد که علاوه بر ارتودنسی نیاز به انجام جراحی فک نیز خواهد بود. این پروسه درمانی همانند بسیاری دیگر از موارد توسط تیم تخصصی دکتر داودیان و پزشکان حاذق سیمادنت به خوبی اجرا شده و شما می توانید نتیجه درمان این عارضه را مشاهده نمایید. در صورتی که مایل هستید اطلاعات بیشتری در رابطه با ارتباط بین جراحی فک و ارتودنسی به دست آورید، پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *