درباره دکتر داوودیان

دکتر 1

این صفحه حاوی اطلاعاتی درباره بیوگرافی دکتر مسعود داوودیان متخصص ارتودنسی در تهران است. لیست موضوعات مندرج در این صفحه به صورت زیر است:


  1. معرفی اجمالی دکتر داوودیان
  2. تحصیلات
  3. مناصب و موقعیت‌ها
  4. مطب‌داری
  5. مقالات،پژوهش‌ها، کنگره‌ و گردهمایی‌ها
  6. به‌روزرسانی
  7. علایق
  8. برندها
  9. فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ
  10. دورنمای کاری

معرفی اجمالی دکتر داوودیان

دکتر مسعود داوودیان متخصص ارتودنسی و متولد شهر اصفهان هستند. دکتر تحصیلات دوره متوسط خود را در دبیرستان شهید اژه‌ای (از مطرح‌ترین مدارس تیزهوشان ایران) به اتمام رسانده و در سال 76 نیز در کنکور شرکت می‌کنند.

 

رتبه دکتر داوودیان در کنکور تجربی آن سال، 17 کشوری شد و با اینکه علاقه اول خودشان رشته پزشکی بود، اما در نهایتِ امر در رشته دندانپزشکی قبول شده و وارد دانشگاه شدند.


تحصیلات آکادمیک و سوابق کاری

دکتر مسعود داودیان متخصص ارتودنسی
  1. پس از قبولی با رتبه 17 در کنکور سراسری و وارد شدن به دانشگاه شهید بهشتی تهران دکتر داوودیان به مدت 6 سال دوره عمومی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و در سال 1381 با نمرات بالا از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.
  2. ایشان به مدت 2 سال در شهرهای (یزد و اصفهان) طرح دندانپزشکی عمومی خود را سپری کردند
  3. بعد از اتمام طرح، در آزمون تخصصی (رزیدنتی) دندانپزشکی رتبه نخست را به دست می‌آورند.
  4. دکتر داوودیان بعد از 3 سال گذراندن دوره رزیدنتی تخصصی ارتودنسی خود، سرانجام با نتایج عالی بورد تخصصی ارتودنسی را نیز دریافت کردند.
  5. سپس طرح تخصصی خود را در شهرهای (ساوه و کرمان) سپری کردند
  6. بعد از  اتمام طرح تخصصی نیز به عنوان ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی در شهر تهران مشغول بکار شدند.
  7. از دیگر افتخارات دکتر داوودیان عضویت در بنیاد ملی نخبگان در سال 1385 به دعوت از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور وقت است.

مناصب دکتر داوودیان

تنها منصب آکادمیک دکتر (حضور در مراکز دانشگاهی و آکادمیک) مربوط به سال‌های 88 و 89 در دانشگاه علوم پزشکی کرمان است. خوشبختانه پس از آن، دکتر داوودیان به سبب اهدافی که داشتند، تمرکز خود را روی موارد زیر قرار دادند (و تمرکز بر همین موارد بود که سبب پیشرفت چشمگیر ایشان تا این لحظه و تمایزشان از سایر متخصصان شده است):

  1. عضو هیئت مدیره ارتودنتیست‌های ایران
  2. تشکیل انجمن‌های تخصصی ارتودنسی
  3. ارائه خدمات تخصصی مستقیم به بیماران
  4. پیشرفت در ارائه بهتر درمان‌ها (مخصوصا درمان های مدرن)
  5. بهبود مطب‌داری و پیشرفت بیشتر در این کار
  6. برگزاری همایش‌های مختلف مدیریت‌ مطب، دیجیتال مارکتینگ در دندانپزشکی و ….
مسعود داوودیان

مطب داری

دکتر داوودیان بیش از 12 سال سابقه مطب‌داری و درمان ارتودنسی دارند. ایشان سال‌ها است که کلینیک سیمادنت را دایر کرده‌اند و مدیریت کامل مجموعه بر عهده خودشان است. تمرکز دکتر داوودیان طی این سال‌ها تجهیز کلینیک‌ها با به‌روز و مدرن‌ترین دستگاه های موجود در مارکت دندانپزشکی بوده است.

 

به جرات می‌توان گفت که کلینیک‌ سیما‌دنت امروزه مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های ارتودنسی مانند تکنولوژی کلییر الاینر (درمان ارتودنسی با تراز کننده های شفاف یا ارتودنسی نامرئی)، ارتودنسی دیمون و حتی لیزر دیود جهت تسریع حرکات ارتودنسی است.

دکتر داوودیان به دلیل اینکه احترام بسیار زیادی برای مراجعان خود قائل هستند روی نظم کلینیک و پرسنل بسیار تاکید دارند. همچنین بر روی بحث هماهنگی و راحتی بیماران خود وسواس بسیار زیادی دارند به همین دلیل درصد رضایت مرجعان از دکتر و خدمات ارائه شده در کلینیک های ایشان همیشه بالا است.

 


مقالات و پژوهش‌ها

دکتر داوودیان تاکنون پژوهش های زیادی در حوزه ارتودنسی انجام داده اند و مقالات معتبری نیز ارائه کرده‌اند. لیست برخی از مهم‌ترین پژوهش‌ها و مقالات ایشان به قرار زیر است:

  1. بررسی دقت چهار ماده ثبت کننده رابطه اینتراکلوزال
  2. Unilateral maxillary functional supernumerary premolar: A case report
  3. Comparison between Manual and Software Surgical Planning Predictions in Orthognathic Surgery
  4. The validity of computer assisted system for lateral cephalometric analysis in comparison to conventional method.I.Viewbox Imaging software
  5. The validity of computer assisted system for lateral cephalometric analysis in comparison to conventional method. II.Onyxceph Imaging software

کنگره، گردهمایی و انجمن‌ها

برای اولین بار در سال 1390 در جامعه ارتودنسی ایران، نشست‌های تخصصی برگزار شد که در آن بهترین متخصصان ارتودنسی ایران حضور داشتند. پایه‌گذار و مبدع این نشست‌ها (که تاکنون 12 دوره از آن‌ برگزار شده) دکتر داوودیان هستند. این گردهمایی‌ها به صورت هر 3 تا 6 ماه برگزار شده است.

 

لازم به ذکر است که برگزاری نشست‌هایی از این دست (که تحت عنوان انجمن ارتودنتیست‌های جوان شناخته می‌شود) به پیشرفت درمان‌های ارتودنسی در کشور کمک بسیار زیادی کرده (و می‌کند) و از این نظر بسیار مهم تلقی می‌شوند.

دکتر داوودیان همچنین پایه‌گذار و گرداننده کنگره تخصصی مدیریت مطب‌های دندانپزشکی هستند. در این کنگره به صورت تخصصی به مدیریت نوین و اثربخش مراکز دندانپزشکی پرداخته می‌شود. تا کنون 2 دوره از این کنگره برگزار شده است.

 


ارتقاء و به روز رسانی دانش و مهارت

از آنجا که دانش ارتودنسی هر روز در حال پیشرفت است و تکنولوژی‌های جدیدی به این عرصه وارد می‌شوند دکتر داوودیان به منظور به روزرسانی درمان‌های ارتودنسی رایج و همگام شدن با تکنولوژی‌های مدرن،  همواره در همایش‌ها و کنگره‌های تخصصی داخل کشور و خارج از ایران شرکت می‌کنند.

همین موضوع باعث شده که دکتر داوودیان همواره از به‌روزترین تجهیزات و تکنیک‌های ارتودنسی در کلینیک‌ها خودشان استفاده کنند و درصد موفقیت درمان های انجام شده توسط ایشان بالا باشد.


برندهای دکتر داوودیان

نام و آوازه هر متخصص ارتودنسی در واقع یک برند شخصی برای او به حساب می‌آید. و قطعاً اولین برند شخصیِ دکتر، نام ایشان با عنوان (دکتر داوودیان) است. طی بیش از 12 سال تجربه کاری و مطب‌داری نام “دکتر داوودیان” بدون شک یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در حوزه ارتودنسی است و به اعتبار همین نام برند، سالانه تعداد زیادی مراجع جهت درمان به کلینیک‌های دکتر مراجعه می‌کنند.

برند دیگر دکتر داوودیان “سیمادنت” است. سیمادنت یک مجموعه کامل و مدرن دندانپزشکی است که سال‌هاست در تهران دایر شده و اکنون جزء شناخته‌شده‌ترین مراکز دندانپزشکی تهران است. سیمادنت هم اکنون در دو شعبه (ستارخان و شریعتی) در حال ارائه خدمات به مراجعان تهرانی است.

 


فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ

از همان سال‌های نخست که دکتر داوودیان کار مطب داری را آغاز کردند همزمان با فعالیت و ارائه خدمات در مطب و کلینیک خودشان، فعالیت خود در وب را نیز آغاز کردند. بدون اغراق و اضافه‌گویی ایشان یکی از پیشگامان و اولین ارتودنتیست‌های ایرانی بودند که وب سایت اینترنتی با محوریت آموزش به بیماران راه اندازی کردند.

 

به دلیل استقبال روز افزون کاربران، دکتر بر آن شدند که علاوه بر افزایش اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی بیشتر به بیماران (از طریق وبسایت و شبکه‌های اجتماعی)، به صورت تخصصی وارد مقوله دیجیتال مارکتینگ شوند.

از همین رو تیم کاملی از متخصصان دیجیتال مارکتینگ را جذب کرده و با کمک آن‌ها پیشرفت قابل توجهی در مطب‌داری حاصل کردند. اکنون دکتر داوودیان یکی از معدود متخصصانی هستند که همچنان بر روی دیجیتال مارکتینگ، برندسازی و ارتقای برند خود با کمک اصول مارکتینگ نوین تمرکز دارند و برنامه‌های بسیار زیادی برای موفقیت بیشتر در این زمینه دارند.


سایت‌های دکتر داوودیان

دکتر در حال حاظر 4 وبسایت فعال و کاملا به روز در حیطه دندانپزشکی دارند که هر 4 سایت مرجع تخصصی دندانپزشکی هستند. نام و آدرس این 4 وبسایت به قرار زیر است:

  1. دکتر داوودیان (وبسایت شخصی دکتر که فقط بر روی آموزش ارتودنسی به مراجعان تمرکز دارد)
  2. سیمادنت (دارای بزرگترین آرشیو مطالب دندانپزشکی برای عموم مردم تحت برند سیمادنت)
  3. سیمادنت کلینیک (وب سایت اختصاصی برند سیمادنت)
  4. میهن‌ارتو (سایت تخصصی ارتودنسی)

شبکه‌های اجتماعی دکتر داوودیان

علاوه بر 4 وبسایتی که در بخش بالا عنوان شد، دکتر در اغلب شبکه‌های اجتماعی پرترافیک حساب کاربری فعال دارند که مجموعه کاملی از استراتژیست‌ها، تولیدکنندگان محتوا و گردانندگان متخصص در آن‌ها مشغول فعالیت هستند. تمامی این متخصصان زیر نظر دکتر مشغول به فعالیت هستند و کنترل مستقیم حساب‌ها نیز بر عهده خود دکتر است.

 

دکتر و تیم ایشان در شبکه‌های اجتماعی زیر سخت فعال بوده و مشغول اطلاع و خدمت‌رسانی به کاربران هستند:

  1. اینستاگرام
  2. آپارات
  3. یوتیوب
  4. تلگرام
  5. لینکدین

علایق دکتر داوودیان

دکتر یک متخصص جوان و امروزی هستند که به جز زندکی کاری و تخصصی یک زندگی ماجراجویانه و پویا دارند. برخی از علایق ایشان عبارتند از:

  1. طبیعت گردی
  2. آشپزی
  3. آفرود
  4. ورزش
  5. مطالعه در زمینه دیجیتال مارکتینگ

 


دورنمای کاری (برنامه‌های آینده ایشان)

اگر بخواهیم درباره برنامه‌های آینده دکتر صحبت کنیم و وارد جزئیات آن شویم، قطعا باید زمان زیادی برای اینکار اختصاص دهیم (چون تعدد برنامه‌ها زیاد است). اما جا دارد (در این بخش) به صورت کلی و خلاصه درباره 2 برنامه بسیار مهم دکتر داوودیان یعنی توسعه برند و دایر کردن کلینیک‌های جدید و همچنین توسعه وب سایت‌ها و زیرساخت‌های مجازی توضیحاتی ارائه دهیم.


دایر کردن کلینیک‌ها و مراکز دندانپزشکی جدید

دکتر داوودیان به عنوان متخصص ارتودنسی خوب تاکید بسیار زیادی بر روی برندسازی و توسعه برندهای فعلی (سیمادنت و برند شخصی) خود دارند. ایشان قصد دارند تا در آینده مراکز و شعب دندانپزشکی بیشتری در سطح شهر تهران دایر کنند تا علاوه بر رشد بیزنس خود، خدمات شایسته و در خوری برای مراجعان و شهروندان ارائه دهند.

برنامه اصلی ایشان این است که کلینیک‌ها و مراکز دندانپزشکی جدید، حتماً جزء بهترین و مدرن‌ترین مراکز موجود در تهران باشند و صد البته به تجهیزات روز دنیا نیز مجهز شوند.

همچنین در نظر دارند (به جهت ارائه بهتر خدمات به مراجعان در مراکز جدید) از یاری خوش‌نام‌ترین دندانپزشکان و همکاران تهرانی بهره‌مند شوند. (کما اینکه در حال حاظر در کلینیک سیما‌دنت چنین برنامه‌هایی به خوبی اجرا شده و اکنون این کلینیک با دو شعبه جزء مطرح‌ترین مراکز دندانپزشکی تهران به شمار می‌رود.)


توسعه زیرساخت‌های مبتنی بر وب و پلن‌های دیجیتال مارکتینگ

دکتر داوودیان همچنان به مانند سابق معتقدند در دنیایی که اینترنت حکمرانی می‌کند بهترین کار، افزایش فعالیت و تاثیرگذاری در وب است. چرا که توسعه برند و بیشتر دیده شدن منوط به برقراری ارتباط بیشتر و موثرتر با کاربران یا مراجعان در بستر وب است.

به همین خاطر و به موازات برنامه‌هایی که برای ساخت و افتتاح کلینیک‌های جدید در نظر گرفته شده، دکتر داوودیان در نظر دارند تا وضعیت وب‌سایت‌ها و حساب شبکه‌های اجتماعی خود را بهبود ببخشند تا بتوانند بیشتر از پیش به توسعه برندهای خود کمک کنند و همچنین ارائه خدمات به مراجعان و کاربران نیز سهل‌تر شود.

وبسایت و اینستاگرام دکتر داوودیان

 

برخی از برنامه‌های دکتر داوودیان برای پیشبرد اهداف خود در این خصوص به شرح زیر است:

  1. گسترس تیم دیجیتال مارکتینگ و همکاری بیشتر با متخصصان این حوزه
  2. بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری (UI-UX) وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی
  3. تغییر و بهبود استراتژی تولید محتوا در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی
  4. تولید محتوای تخصصی و کاربردی‌تر (در قالب‌های متن، تصاویر و اینفوگرافیک، ویدئو و پادکست‌های جذاب) برای کمک به افزایش اطلاعات کاربران و مراجعان
  5. سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی مبحث سئو و بهینه‌سازی سایت‌ها
  6. تسهیل دسترسی بهتر و بیشتر کاربران به کلینیک‌های دکتر با افزایش تعداد خدمات اینترنتی (تا جایی که امکانپذیر باشد)
های دیجیتال مارکتینگ 1

ارتباط مستقیم با دکتر داوودیان

چیزی که اینجا خواندید و مشاهده کردید معرفی دکتر داوودیان متخصص ارتودنسی در تهران بود. اگر مایل هستید تا به صورت مستقیم با ایشان ارتبط برقرار کنید و یا درمان ارتودنسی خود (یا فرزندتان) را به ایشان بسپارید می‌توانید از طریق شماره تماس‌های مندرج در سایت یا فرم دریافت نوبت آنلاین اقدام کنید.

 

با دکتر داوودیان

همچنین اگر قصد دارید تا به یکی از شعب سیمادنت مراجعه کنید کافیست با ما تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم جهت حضور شما در نزدیک ترین کلینیک سیما‌دنت به محل زندگی شما را انجام دهیم و بدون هیچ معطلی تحت ویزیت یا درمان قرار بگیرید.

دیدگاه ها

6 پاسخ به “درباره دکتر داوودیان”

  1. ریچارد سرکیزیان گفت:

    سلام دکتر اصفهانی عزیز.میشه ارق به وطن خودتون داشته باشید و یک شعبه هم در جلفا حکیم نظامی یا خاقانی اصفهان بزنید.برای ماها سخت تا تهران بیایم.

    • drdavoudian_orthodontist گفت:

      باعث افتخار است
      به هر ترتیب ما نهایت همکاری و همراهی را با عزیزان خارج از تهران داریم برای درمان ارتودنسی به ما مراجعه می‌کنند تا حد امکان مراجعات در طول درمان برایشان آسان تر شود.

  2. اجتمانو گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

  3. آقای دکتر ارادتمند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *